Serwisy Gwarancyjne






MICROSOFT

 

 

 




PLATINET




 

GOCLEVER
Serwis Centralny
GOCLEVER Sp. z o.o. 
ul. Skórzewska 35
Wysogotowo (Poznań)
62-081 Przeźmierowo, Polska
email: serwis@goclever.com
tel.: 61 848 87 67
 
  • Reklamacje prosimy składać tutaj.
  • Status reklamacji możesz sprawdzić tutaj.
  • Serwis nie przyjmuje zgłoszeń osobistych w swojej siedzibie.
  • Na kontakt telefoniczny czekamy w godzinach 9:00 – 16:30. Nasi pracownicy z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania dotyczące kwestii technicznych. W innych niż serwisowe kwestie, prosimy kontaktować się z nami poprzez formularz w sekcji 'Kontakt', wybierając odpowiedni dla Państwa temat wiadomości.
  • Na wiadomości mailowe odpowiadamy w ciągu 48 godzin. Prosimy o cierpliwość, jeśli okres oczekiwania wydłuży się. Może to być spowodowane koniecznością zwrócenia się do naszych kolegów z innych Działów w celu uzupełnienia informacji do szczegółowej odpowiedzi na Państwa zapytanie
Szanowny Kliencie
 
Oddając w ramach gwarancji uszkodzone urządzenie GOCLEVER w miejscu zakupu (sklepie/markecie) wydłużasz czas jego naprawy gwarancyjnej nawet o 14 dni, a w przypadku nieuznania reklamacji zostajesz automatycznie obciążony kosztami transportu/diagnozy/naprawy. W związku z powyższym, gorąco zachęcamy do korzystania z bezpośrednich usług gwarancyjnych autoryzowanego serwisu GOCLEVER w Polsce, który służy wsparciem technicznych i szybką wymianą informacji. Unikniesz w ten sposób kłopotliwych sytuacji w sklepie, a obsługa gwarancyjna przebiegnie szybko i sprawnie.
 
Urządzenia GOCLEVER są objęte gwarancją producenta, co oznacza, że zgłaszając urządzenie do autoryzowanego serwisu GOCLEVER w Polsce poprzez formularz internetowy dostępny na stronie www.goclever.com, nie tylko skrócisz czas naprawy, ale będziesz miał możliwość śledzenia statusu naprawy (dzięki unikatowemu numerowi RMA).
 
  • Zgłoś uszkodzenie urządzenia nie wychodząc z domu poprzez bezpieczny formularz reklamacyjny http://autorma.goclever.com. Więcej informacji uzyskasz pod numerem telefonu 61 8488767 lub mailowo serwis@goclever.com. Procedura reklamacyjna dostępna jest również na stronie www.goclever.com w dziale POMOC. Na Twoje zapytania czekamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.30.
Zespół Techniczny GOCLEVER

 

MIO

Autoryzowanym serwisem Mio na Polskę jest:

Centrum Serwisowe Mio Fixit SA – Oddział Krosno
ul: Kazimierza Pużaka 37
38-400 Krosno

Tel:      (12) 25-44-010
           (13) 49-261-10

E-mail:
mio@fixit.pl 

 

 



 

 

 

SMART

Autoryzowanym serwisem SmartGPS na Polskę jest:

4cv
ul: Broniewskiego 28
01-771 Warszawa

Tel:      (22) 560-21-67
           (22) 560-21-80

E-mail: serwis@4cv.gsm.pl

 



 

 

BECKER (tylko nawigacje samochodowe)

 

SERWIS NIE OBSŁUGUJE NAWIGACJI WBUDOWANYCH W SAMOCHODACH

 

Autoryzowanym serwisem BECKER na Polskę jest:

4cv
ul: Broniewskiego 28
01-771 Warszawa

Tel:      (22) 560-21-67
           (22) 560-21-80

E-mail: serwis@4cv.gsm.pl


Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Ta strona korzysta z wtyczek serwisu społecznościowych serwisu Facebook. Oznacza to, że do Facebook Ireland Ltd. przekazywane są dane dotyczące zachowań na stronie sklepu, adresu IP czy identyfikatora używanej przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych, wraz z pełnymi danymi administratora i przysługującymi Ci prawami znajdziesz w Polityce prywatności sklepu.
Rozumiem, zamknij komunikat
pixel